EOC یا مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه، مکانی است که در آن کلیه ارکان دانشگاه (ستاد مرکزی حوادث غیر مترقبه دانشگاه) گرد یکدیگر آمده و با استفاده از کلیه منابع و استعدادهای دانشگاه نسبت به اقدام شایسته مبادرت می‌ورزند. یک EOC توانمند مکانی است که بتواند کلیه استعدادهای خود را در دسترس داشته باشد تا با استفاده از آن قادر باشد نسبت به رفع و یا کاهش مشکلات و معضلات پیش آمده اقدام نماید.

    به همین منظور و باتوجه به دستورالعمل شماره 181359/401 مورخه 1389/12/25 پس از انجام مقدمات کار این مرکز در اول اردیبهشت 1391 کار خود را آغاز نمود.

    در دانشگاه یکی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه به عنوان «مدیر آنکال» و در سطح پائین تر یکی از مدیران میانی دانشگاه به عنوان «مدیر کشیک» وظیفه رصد و مانیتورینگ حوادث ویژه و بحران های مرتبط با نظام سلامت استان را بر عهده دارند و چنانچه ناهماهنگی در انجام وظیفه واحدهای عملیاتی بوجود آید به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیر وارد عمل شده و هماهنگی های لازم را به عمل می آورند.
    هم اکنون EOC تحت نظارت ریاست محترم دانشگاه به عنوان «رئیس EOC» و با مدیریت آقای علی فخار سلیمانی به عنوان «مدیر EOC» فعالیت می نماید. فعالیت EOC به صورت 24 ساعته بوده و طبق برنامه کشیک EOC هر روز در سطح مدیریت کلان دانشگاه انجام می گردد.

    جهت اطلاع بیشتر به  «جزوه توجیهی EOC» مراجعه فرمائید.


    6.1.8.0
    گروه دورانV6.1.8.0